Tugevamad vaagnapõhja- ja süvalihased lühikeste trenniampsude abil

Kas soovid tugevaid ja hästi toimivaid vaagnapõhja- ja süvalihaseid? Kas soovid paremat kontakti kõhupiirkonna lihastega? Kas sul on kiire elutempo ja soovid teha ainult neid harjutusi, millest kõige enam kasu oleks?

Vaagnapõhja ja süvalihaste fookusega 15-30 min pikkused trenniampsud toovad sümptomitele leevendust ja kujundavad järjepidevust ning harjumusi, et kõikide lemmiktegevustega vaevusteta tegeleda.

Treeningud on mõeldud naistele, kes on kogenud probleeme nagu diastaas, vaagnapõhjaprobleemid (nt allavaje, lekked) ja alaseljavalud, mis häirivad igapäevaelu ning soovivad seetõttu oma kehatüve lihaseid targalt tugevdada või sünnitusjärgselt oma muutunud kehaga paremini läbi saada.

  TUTVU PAKETTIDEGA   

Lühikesed süvalihaste fookusega trenniampsud on kõige tõhusam viis vaagnapõhja targalt tugevdada, et saaksid ennast enesekindlalt tunda, julgelt tegutseda ja elu probleemidevabalt nautida.

  • Saad suurenenud teadlikkuse ja kontrolli oma vaagnapõhja- ja süvalihaste üle. See aitab paremini toime tulla igapäevaste tegevustega ning vähendab vaagnapõhjaprobleemide riski.
  • Oskad märgata mustreid, mis võivad takistada raseduse ja sünnituse järel tekkinud probleemidel laheneda. Paranenud kehahoiak ja liikumismustrid aitavad vähendada alaselja-, vaagna- ja liigesevalusid ning ennetada vigastusi.
  • Tugevamad kehatüvelihased toetavad üldist füüsilist jõudlust, tasakaalu ja koordinatsiooni, muutes liikumise tõhusamaks ja nauditavamaks.
  • Oskad õpitud harjutusi julgelt oma igapäevaelus ja teistes trennides kasutada, et saavutatud tulemusi säilitada ja edasi arendada.
  • Enesekindlus oma keha suhtes suureneb ning saad parema enesetunde oma keha tervise ja heaolule pühendumisest.

See kõik kõlab hästi, aga...

  • Mul pole trenni tegemiseks aega - lühikesed trenniampsud on tõhusad ja saad neid teha ilma eriliste abivahenditeta ükskõik kus.
  • Ma pole kindel, kas teen harjutusi õigesti kui keegi ei kontrolli - treeningutes juhendan sind oma kehas toimuvat tähele panema nii et saad ennast ise edukalt kontrollida. Zoomi live'ides on võimalik konkreetseid asju täpsustada ja üle küsida.
  • Samad harjutused on igavad ja motivatsioon kaob kiirelt - teeme sarnaseid harjutusi, kuid seal on alati juures mänguline pool, nii et harjutustest tüdinemine ei tule kõne allagi!
  • Olen sarnaseid progamme varem proovinud ja need ei toiminud - tegemist on unikaalse lähenemisega, kus tegeleme vaagnapõhja- ja süvalihastega terve keha meetodil.
  • Ma pole kindel, kas see sobib mulle (olen beebiootel/hiljuti sünnitanud/väga ammu sünnitanud) - Harjutused sobivad nii beebiootuse ajal kui ka pärast sünnitust või aastaid hiljem. Siiski, kui sul on sünnitusest möödas vähem kui 2 kuud, palun sul pisut oodata.

Vali endale sobiv pakett

Me alustame kõik erinevatest kohtadest ja vajame erineval määral toetust. Siit leiad sulle sobivaima variandi.

Mini

Pakett on sulle, kui oled valmis ise tegutsema, soovid endale sobival ajal salvestuste järgi tegutseda ja suudad ise järjepidevust hoida.

  • 7, 15 ja 30-min trenniampsud
  • 20+ salvestust
  • 1-2 uut trenniampsu salvestust kuus

7€/kuus

Liitumise saad ise igal ajal lõpetada​

Super

See pakett on sulle, kui oled valmis ise tegutsema, kuid soovid rohkem toetust ja aeg-ajalt zoomis trennis või vestlusringis osaleda

  • Kõik paketist "Mini"
  • Zoom trenn & vestlusring 1-3x kuus + salvestus
  • 30-päevane trenniampsude lühikursus süvalihastega sõbraks saamiseks

17€/kuus

Liitumise saad ise igal ajal lõpetada​

Max

See on sulle, kui oled otsustanud keha toimimisega tegeleda ja soovid kursustest, töötubadest ja personaalsest toetusest osa saada.

  • Kõik paketist "Vägev"
  • Kursustel ja väljakutsel osalemine lisatasuta
  • Lisamaterjalid, ürituste salvestused (nt vestlusringid füsioterapeudiga)

37€/kuus

Liitumise saad ise igal ajal lõpetada​

Tehtud! Mulle nii meeldib, et selle trenniampsude teekonnaga on tekkinud mul hoopis uus muster. Otsin ja ka näen palju enam võimalusi, et neid ampse teha ☀️. Varem otsisin alati pikemat aega, et mingit liikumist teha ning olin pettunud, kui seda päeva siiski planeerida ei suutnud. Nüüd märkan ka lühikesi-lühemaid hetki, mil liikumine on võimalik ning rõõmustan, kui midagigi saan tehtud ☺️

Kertu

Tehtud. Eelmisel nädalal jäid ampsud vahele, sel nädalal said kõik järele tehtud. Muutunud on see, et on meeles enne liigutamist välja hingata ja kehal on harjutust tehes parem tugi. Rinnakorviga hingates liiguvad sõrmed veidi rohkem lahku. Üle õla vaatamine ei ole enam nii ebamugav kui alguses.

Kati

Treeninguid juhendab liikumisnõustaja

Riina Arund

Olen Riina Arund ja minu südameasjaks on aidata beebiootel ja sünnitanud naisi paremini liikuma, et nad ennast oma kehas paremini tunneksid.

Avastasin pärast teise lapse sündi IT valdkonnas töötamise kõrvalt kui palju on neid teemasid, millest naistele ja naistega ei räägita. Mulle sai eriti südamelähedaseks naise keha muutustega seotud vastuoluline info. Leian, et naisi tuleb julgustada ja informeerida, kuidas enda keha eest paremini hoolt kanda, et ennast igapäevaselt enesekindlamalt ja tugevamana tunda.

Olen aidanud läbi kursuste, töötubade ja treeningute sadadele naistele edasi anda parimad praktikad, kuidas süvalihased üles leida, neid targalt tugevdama asuda ja seeläbi ennast iga päev tugevalt ja enesekindlalt tunda! Näeme kursusel!


Jaa, tulen ka tegutsema!

©2023 Tegutse teadlikult OÜ | Privaatsustingimused | Teenuse osutamise tingimused.